Nog een weekje wachten!

21 oktober 2013 - Hoofddorp, Nederland

Over iets meer dan een week is het dan eindelijk zover: ons avontuur Down Under gaat beginnen! Een paar jaar geleden kwam het idee bij ons op om voor een langere tijd een reis te gaan maken. Na hard werken en veel sparen, met een bachelordiploma op zak en inmiddels weer een prima oog van Wes, gaat het nu bijna echt gebeuren. En dat is best een gek idee! Hoe lang we wegblijven weten we nog niet precies, we hebben gelukkig flexibele tickets. We zullen proberen jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden via dit blog. Eenmaal aangekomen in Sydney zal ik ons postadres en Australische telefoonnummer doorgeven. Verder zitten we ook op Skype: lisanne0106.

Jullie horen snel meer!

1. Marjo Koeleman:
    21 oktober 2013
    Lieve Lisanne,
    Eindelijk is het bijna zover meid, samen met Wes het avontuur tegemoet. Mario en ik wensen jullie een geweldig reis toe en geniet ervan.

Groetjes Marjo
  2. Marieke Dalemans:
    23 oktober 2013
    Lieve Lisanne en Wes,

Een te gekke tijd daar en we horen graag van jullie!!

Liefs,
    Dick en Marieke
  3. Marloeke & Arthur:
    28 oktober 2013
    Hoi Lies & Wes,
    Morgen is het zover dan gaat de grote reis beginnen!Spannend hoor wij zijn best een beetje jaloers!Heel veel plezier ga lekker genieten en doe voorzichtig!