De andere kant van de wereld

1 november 2013 - Manly Beach, Australië

Gister rond het middaguur zijn we dan eindelijk in Sydney aangekomen. Wat een reis! Eerst 11 uur vliegen naar Bangkok, toen 3,5 uur naar Taipei. Daar hadden we heel fijn een hotel naast de luchthaven waar we nog een paar uurtjes konden slapen. Hoewel je denkt dat je er dan bijna bent, moet je toch nog eens 9 uur vliegen naar Sydney. Dat was nog een heel eind. Gelukkig waren we de hele tijd al met de groep, wat erg gezellig was. En dan sta je ineens na bijna twee dagen reizen in de haven van Sydney, met uitzicht over de harbour bridge en het opera house. Het was heel onwerkelijk. Vanaf de haven kunnen we met de Ferry naar Manly Beach, een van de surfstranden van Sydney waar ons hostel zich bevindt. Gelukkig werden we meteen op sleeptouw genomen door twee jongens die de introductie begeleiden. Na een Aussie barbecue zijn we dus meteen de kroeg ingedoken. Bier schijnt het beste te werken tegen een jetlag, cheers!

Vandaag hebben we een regeldag gehad: bankrekening openen, gekeken bij auto's, bij tourorganisaties geweest. Daarna zijn we even bij de tante van Wesley geweest die hier in Sydney woont. Super gastvrij ontvangen, zijn meteen uitgenodigd om kerst met de familie te vieren! T/m maandag hebben we de introductie en dan blijven we nog twee à drie nachten in dit hostel. Hopelijk hebben we dan een auto gevonden zodat we op weg kunnen en lekker kunnen kamperen, want al die hostels met z'n alle op de kamer zie ik nog niet zo zitten (beetje verwend?) Maar vooralsnog lekker nog een paar dagen genieten hier in Sydney. We houden jullie op de hoogte!

Liefs Wes en Lies

1. Yvette:
    1 november 2013
    Hè L&W,

Wat fijn dat jullie goed en wel zijn aangekomen, en wat een lange reis zeg! Nou er zal een hoop op je afgekomen de komende dagen...... lekker genieten. Dikke kus Yvet
  2. Kevin Dalemans:
    1 november 2013
    Hey TOPPERS!!!

Wat fijn on te horen dat jullie een goede vlucht hebben gehad en het zo naar jullie zin hebben!! Heel veel plezier in Sidney en ik hoor wel weer van jullie.

Xx Kevin.
  3. Jan en tini de boer:
    2 november 2013
    in de kaaswinkel hebben van je moeder gehoord wat jullie gaan doen ,heel veel plezier en we blijven jullie volgen.