Regeldagen in Sydney

10 november 2013 - Manly Beach, Australië

De afgelopen dagen stonden vooral in het teken van dingen regelen, met als belangrijkste doel: het kopen van een auto! Woensdag hebben we een aantal auto's bekeken. Bij een dealer en bij backpackers zelf. We werden gelijk verliefd op de eerste auto die we zagen. De volgende dag zijn we teruggegaan, hebben de prijs onderhandeld en hebben de auto gekocht: een Subaru Forester 4WD! Afgelopen vrijdag was het dan zo ver, we mochten hem ophalen en ons eerste eigen ritje aan de linkerkant van de weg rijden. We vertrokken precies in de vrijdagmiddag spits dus meteen een uitdaging. Het links rijden zelf valt wel mee, maar de weg vinden was ietsje moeilijker. Maarrr.. een paar keer keren later zijn we zonder brokken aangekomen in ons inmiddels vertrouwde Manly! We wilden eigenlijk vandaag de stad uit vertrekken, maar de auto moet nog op onze naam gezet worden. En aangezien de bank maandag pas weer open is en het minstens een dag in beslag neemt, vertrekken we waarschijnlijk dinsdag. Oja, camping gear hebben we ook al gekocht. We zijn alleen nog op zoek naar een tent, en dat is best een uitdaging met mijn vissersman ;-)

Hier in Manly hebben we het nog steeds naar onze zin! We zijn nog met z'n vieren over van de groep van 20. En er blijven hier mensen terug komen die al een tijdje op reis zijn dus dat is hartstikke gezellig. Gisteravond hebben we gegeten bij Wesley's tante met de hele familie. Super leuk om iedereen te ontmoeten en alle tips te horen voor het reizen straks. De kleinzoons zijn hele leuke gasten, dus als we terugkomen in Sydney gaan we zeker nog een keer afspreken om een hapje te eten en het nachtleven van the City te ontdekken!

We hebben nu een paar dagen regen, maar dat is volgens mij niks vergeleken met bij jullie dus daar zal ik niet te veel over klagen. Daarnaast kunnen ze hier wel wat regen gebruiken! Tot snel!

1. Sandra:
    10 november 2013
    Hoi Lisanne en Wesley, goede voorbereiding is het halve werk. Let op als je een tent koopt dat er geen gaatjes inzitten waar al die enge beestjes doorheen kruipen! Je hoort het al, hier spreekt een ervaren kampeerster ( maar niet heus). We zijn benieuwd naar jullie verhalen straks, on the road. Blijf genieten, liefs Sandra en Jan
  2. Hanny:
    10 november 2013
    Hai LIes en Wes, veel plezier en hopelijk een heel goed kampeerseizoen en rij voorzichtig met je Subaru. Groetjes opa en oma